فروش برند تجاری
فروش برند تجاری
5 / 7 / 1395 ساعت 12:25 | بازدید : 5 | نویسنده : ثبت مهیس | ( نظرات )

 

 

فروش برند تجاری

برخی مواقع پیش می آید که شما چند برند را ثبت می کنید تا بتوانید طبق یک برنامه ریزی دقیق، پایه های یک کسب و کار موفق را پی ریزی کنید و خود را به دیگران معرفی نمایید. بنابراین مخاطبان خود را با شناساندن برند تجاریتان مشتاق خرید آن کالا می کنید. اما بنا به مشکلاتی اقدام به تولید کالا و پخش آن در بازار نمی کنید. یا استراتژی داشته اید که یک کالا را با چند برند روانه بازار کنید و سپس بازخورد این موضوع خوب نبوده باشد و بخواهید فقط با یک برند ادامه فعالیت دهید. تمامی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی فعال در زمینه تجارت و کسب و کار همیشه دنبال راهکاری برای افزایش فروش برند و افزایش تعداد مشتریان خود می باشند. در این صورت بقیه برندهایی که ثبت کرده اید اضافه بوده و علاوه بر اینکه زمان و هزینه برای ثبت آن سپری شده است، عملا بلا استفاده می ماند. شما می توانید برندهای مازاد خود را در کمترین زمان و بدون هیچ دردسری به اشخاصی که به آن نیاز دارند بفروشید و علاوه بر جبران هزینه های ثبتی، سود خوبی نیز در زمینه فروش برند تجاری خود کسب نمایید. نقل و انتقال برند در ایران کاملا قانونی می باشد و بسیار راحت و آسان می باشد و طی مدت زمان کمی این کار قابل انجام می باشد. برای فروش برند خود، می توانید آن را به ما سپرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمت به فروش رسد –

 . برای فروش علامت تجاری خود کافیست با شماره

09122058639

 ( کارشناس ارشد موسسه مهیس )  تماس حاصل فرمایید

 

 

چگونگی سپردن نام تجاری جهت فروش

با ارسال تصویر روزنامه رسمی و گواهی ثبت نام تجاری، علامت تجاری شما جهت فروش در معرض دید مشتریان قرار خواهد گرفت.خوشبختانه در حال حاضر نیازی نیست که شما برای شرکت خود جهت فروش برند هزینه هنگفتی بپردازید. شما به راحتی می توانید برندهای مازاد خود را از طریق همین سایت به ما معرفی کرده تا ما آن را به مشتریان برند آماده بفروشیم. در صورتی که در زمینه خرید و فروش نام تجاری سوالی دارید و یا قصد خرید و فروش برند دارید می توانید سوالات با تلفن رایگان شهر برند شرکت مطرح نموده تا مشاوران ما در این زمینه شما را یاری نمایند.
با توجه به قانون نقل و انتقال برند در قوانین مالکیت صنعتی و بر حسب نقل و انتقال قراردادی امکان خرید و فروش برند با توجه به قوانین وجود دارد. .

 

مراحل فروش برند تجاری

1- استعلام دفترخانه اسنادرسمی از اداره ثبت علائم تجاری جهت بلامانع بودن و صحت نام تجاری مورد نظر
2- امضای صلحنامه انتقال قطعی نام تجاری در دفترخانه اسناد رسمی
3- چاپ آگهی نقل وانتقال در روزنامه رسمی کشور

 

نحوه دریافت و پرداخت وجوه نقل و انتقال برند

1- ابتدا 10% کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت جهت انعقاد قرارداد باید واریز گردد تا دریافت استعلام انجام شود.
2- بقیه مبلغ در دفتر اسناد رسمی هنگام امضای سند نقل و انتقال باید واریز گردد.

 

مراحل فروش برند

مراحل فروش برند همچون مراحل ذکر شده در نقل و انتقال قراردادی برند می باشد. با در نظر گرفتن این امکان در قانون در حین نقل و انتقال شرکتها و واگذاری امتیاز بنگاه های اقتصادی امکان انتقال برند و نام و نشانهایی که متعلق به آن بنگاه است نیز وجود دارد که همین امر به اهمیت خرید و فروش برند می افزاید . علاوه بر این امکان فروش برند باعث می گردد که دیگر برندهایی که از سوی مالکانشان بدون استفاده است، تا زمان اتمام مهلت راکد نمانند و با انتقال به شخص دیگر شرایط استفاده مجدد از آنها فراهم گردد.

 

شرایط فروش برند

شرایط فروش برند همچون شرایط نقل و انتقال قراردادی برند است که می توانید با مراجعه به این بخش در سایت از اطلاعات آن بهره بگیرید.

 

قیمت فروش برند

جهت فروش برند نیاز به قیمت گذاری برند توسط کارشناس رسمی دادگستری مخصوصاً در مورد برندهایی که سابقه مصرف و حضور در بازار را دارند. برندهایی که تازه ثبت شده اند و برای خرید و فروش برند آنها اقدام می گردد بیشتر با توجه به تعداد طبقات و کالاها و همچنین نوع کلمه و یا طراحی آن ارزش گذاری می گردند.

 

مدارک لازم برای فروش برند

مدارک فروش برند را می توانید در قسمت مدارک مورد نیاز جهت نقل و انتقال برند مشاهده نمایید

 

 

 

ثبت برند تجاری ,فروش علامت تجاری,اخذ جواز تاسیس,واگذاری برندتجاری,ثبت شرکت ها,ثبت برندمواد غذاییثبت لوگو,اخذ جواز جهادکشاورزی ,ثبت شرکت سهامی خاص , ثبت شرکت مسئولیت محدود ,  تمدید برند تجاری , ثبت تضمینی برند تجاری , ثبت برند در یک ماه ,پشنهاد نام تجاری , ثبت طرح توجیهی ,اخذ ایزو, اخذ نمایندگی محصولات غذایی ,  طراحی لوگو , فروش علامت تجاری برنج, فروش برند محصولات آرایشی ,فروش برند مربا , فروش علامت تجاری عسل , فروش برند تجاری خشکبار ,فروش برند حبوبات , فروش برند قند، شکر ,فروش برند محصولات کنسروی , فروش برند کنسروجات گوشتیفروش برند کنسروجات غیرگوشتی , واگذاری برند شوینده, واگذاری برند نوشیدنی ,واگذاری برند ماالشعیر , واگذرای برند آبمیوه , فروش علامت تجاری غلات , فروش برند تجاری لبنیات , فروش برند تجاری بستنی , ثبت برند مادرید, ثبت برند جهانی , استعلام برند تجاری , صلح برند تجاری , واگذاری برندهای جهانی , واگذاری برند در ایران , فروش برند تجاری چایفروش برند ایزوگام , ثبت برند ایزوگام , ثبت برند صنایع چوب , ثبت برند لوازم یدکی , فروش برند لوازم یدکی , فروش برند زعفران فروش برند انواع کیک , فروش برند شیرینیجات , فروش برند شکلات ها , فروش برند گوشت , فروش برندخامه لبنی,ثبت انواع طرح صنعتی


برچسب‌ها: ثبت برند تجاری , فروش علامت تجاری , اخذ جواز تاسیس , واگذاری برند تجاری , ثبت شرکت ها , ثبت برندمواد غذایی , ثبت لوگو , اخذ جواز جهادکشاورزی , ثبت شرکت سهامی خاص , ثبت شرکت مسئولیت محدود , تمدید برند تجاری , ثبت تضمینی برند تجاری , ثبت برند در یک ماه , پشنهاد نام تجاری , ثبت طرح توجیهی , اخذ ایزو , اخذ نمایندگی محصولات غذایی , طراحی لوگو , فروش علامت تجاری برنج , فروش برند محصولات آرایشی , فروش برند مربا , فروش علامت تجاری عسل , فروش برند تجاری خشکبار , فروش برند حبوبات , فروش برند قند ، شکر , فروش برند محصولات کنسروی , فروش برند کنسروجات گوشتی , فروش برند کنسروجات غیرگوشتی , واگذاری برند شوینده , واگذاری برند نوشیدنی , واگذاری برند ماالشعیر , واگذرای برند آبمیوه , فروش علامت تجاری غلات , فروش برند تجاری لبنیات , فروش برند تجاری بستنی , ثبت برند مادرید , ثبت برند جهانی , استعلام برند تجاری , صلح برند تجاری , واگذاری برندهای جهانی , واگذاری برند در ایران , فروش برند تجاری چای , فروش برند ایزوگام , ثبت برند ایزوگام , ثبت برند صنایع چوب , ثبت برند لوازم یدکی , فروش برند لوازم یدکی , فروش برند زعفران , فروش برند تنواع کیک ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 9
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 1
:: بازدید سال : 1
:: بازدید کلی : 249